PIAGGIO MP3 BUSINESS 500 i.e.
Piaggio MP3’ün daha metropolit versiyonu yollara çıktı. 500cc motora sahip olan model, yenilenen özellikleriyle üç tekerlekli türünün en iyisi olmaya aday
Çevikliği, hafifliği ve kolay hakimiyetiyle yüksek performans ve 500cc motora göre düşük yakıt tüketimi sunuyor. ABS ve ASR sistemleri sayesinde maksimum emniyet vaat ederken, sürücü ve yolcu için olağanüstü konfor, yepyeni ve benzersiz tarzıyla mükemmel yük kapasitesi de bu aracı tercih sebeplerinden biri.
500cc versiyonu yenilenmiş Piaggio Mp3’ün tüm estetik ve teknik özelliklerini taşırken bunlara eşlik eden yüksek performanslı motor ve düşük yakıt tüketimiyle benzerleriyle yarışta bir adım öne çıkıyor. Piaggio MP3 bir yandan şehir içinde sürekli dur kalklarda hızlanma açısından mükemmel çözüm sunarken bir yandan da uzun mesafeleri tam anlamıyla konforlu bir şekilde kat etmeyi sağlayan otoyol sürüş özelliklerine sahiptir.
Piaggio MP3 yeni mimarisiyle iki önemli ihtiyaca yanıt veriyor: dinamik özellikler ve emniyet standartları. Bu şekilde sürücü ve yolcu konforu açısından şimdiye dek yapılmış en mükemmel standardı sunuyor.
Özenli bir şekilde tamamen yeni bir stil kazandırılan araç daha konforlu bir biniş sunuyor. Oturma yeri de artık daha gösterişli: önceki nesil Piaggio Mp3’e göre bir artı olarak iki kişinin oturabileceği kadar düz ve konforlu. Daha fazla uzatılabilen ve rahat bırakılabilen bacakların konumundan başlayarak ergonomik avantajlar da sürücüye rahatlık sağlıyor. Arabaya alternatif olarak düşünülen yeni nesil Piaggio Mp3 aynı zamanda daha fazla yer ve daha rahat oturma pozisyonu ile ilave yolcu konforunu da vaat ediyor. 12 volt’luk priz, iç lamba ve döşemesiyle oturma yerinin altındaki daha geniş bölme daha fazla kullanılabilmesi için yeniden tasarlandı.
Yeni Piaggio Mp3 aynı zamanda dünyada ABS fren sistemi ve entegre çekiş kontrolü donanımlı ilk üç tekerlekli scooter’dır. ASR kolayca kapatılabilir ve kaygan veya ıslak yollarda ve bozuk yüzeylerde her koşulda mükemmel arka lastik ve yol tutuşu için arka tekerleğin kaymasını önleyerek emniyet sağlar. Piaggio Group, yarış deneyiminden yola çıkarak kendi geliştirdiği ve sonra şehirli araçlara adapte edip kurduğu teknolojiyle scooter’da arka tekerlek çekiş kontrolü kullanan ilk üreticidir.
: Tek silindir 4 zamanlı 4 sübaplı
Motor Hacmi: 493 cc
Maksimum Güç: 40 hp
Maksimum Tork: 42 nm
Soğutma: Sıvı
Kavrama: Otomatik kuru santfirüj kavrama
Ön Süspansiyon: Yatar paralelogram 4 kollu 2 direksiyon tüplü
Arka Süspansiyon: Çift hidrolik süspansiyon
Ön Fren: 240 mm çift disk, her jantta 1 disk
Arka Fren: 260 mm tek disk
ABS Sistemi, Çekiş Kontrol: Standart
Ön Jant-Lastik: Çift iç lastiksiz 120/70-12
Arka Jant-Lastik: 140/70-14
Sele Yüksekliği: 785 mm
Yakıt Kapasitesi: 12 Lt
Ağırlık: 236 Kg